Jsme tu pro vás od 8h 571 995 403

Vždy skvělé ceny a
akční nabídky.

V nabídce 12 miliónů titulů všech jazyků.

Do 30 dnů můžete bez udání důvodu vrátit.

Logo
Knihy podle jazyka

Můžete nám věřit. Jsme ověřený obchod.

1916×

Vyzvednout můžete osobně po celé ČR.

Zákaznická podpora

V případě dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat.

Jsme tu pro vás od 8h.

571 995 403

info@librum.cz
Způsoby doručení
69 Kč
Zásilkovna

Široká síť odběrních míst. Vyzvedněte si, jak se vám to hodí.

79 Kč
Kurýr PPL

Zásilka je doručena následující pracovní den. Tři pokusy o doručení na adresu.

Jsme ověřený obchod

Můžete nám věřit. Jsme držiteli prestižního certifikátů zákaznické spokojenosti portálu Heureka.cz - Ověřeno zákazníky.

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Ida Rašovská Kateřina Ryglová

Jazyk: Čeština

Vazba: Brožovaná

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
  • Celý název: Management kvality služeb v cestovním ruchu
  • Podnázev: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků
  • Autor: Ida Rašovská Kateřina Ryglová
  • ISBN: 978-80-247-5021-7
  • EAN: 9788024750217
  • Vazba: Brožovaná
  • Jazyk: Čeština
  • Nakladatel: Grada
  • Počet stran: 192
  • Vydáno: září 2017
  • Hmotnost: 336 g
  • Rozměry (Š×V×T): 165 × 240 × 11 mm
Mohlo by se Vám také libit