Jsme tu pro vás od 8h 571 995 403

Vždy skvělé ceny a
akční nabídky.

V nabídce 12 miliónů titulů všech jazyků.

Do 30 dnů můžete bez udání důvodu vrátit.

Logo
Knihy podle jazyka

Můžete nám věřit. Jsme ověřený obchod.

2673×

Vyzvednout můžete osobně po celé ČR.

Zákaznická podpora

V případě dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat.

Jsme tu pro vás od 8h.

571 995 403

info@librum.cz
Způsoby doručení
69 Kč
Zásilkovna

Široká síť odběrních míst. Vyzvedněte si, jak se vám to hodí.

79 Kč
Kurýr PPL

Zásilka je doručena následující pracovní den. Tři pokusy o doručení na adresu.

Jsme ověřený obchod

Můžete nám věřit. Jsme držiteli prestižního certifikátů zákaznické spokojenosti portálu Heureka.cz - Ověřeno zákazníky.

Marketing 2. přepracované a doplněné vydání

Marcela Zamazalová

Jazyk: Čeština

Vazba: Brožovaná

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Skladem u dodavatele v malém množství

Odesíláme za 5-17 dnů
678

Časopisy jako dárek ke každé objednávceRychlé doručení jen 69 Kč!
  • Celý název: Marketing 2. přepracované a doplněné vydání
  • Autor: Marcela Zamazalová
  • ISBN: 978-80-7400-115-4
  • EAN: 9788074001154
  • Vazba: Brožovaná
  • Jazyk: Čeština
  • Nakladatel: C.H.BECK
  • Počet stran: 528
  • Vydáno: květen 2010
  • Hmotnost: 745 g
  • Rozměry (Š×V×T): 165 × 238 × 26 mm
Mohlo by se Vám také libit