Jsme tu pro vás zítra od 8h 571 995 403

Vždy skvělé ceny a
akční nabídky.

V nabídce 21 miliónů titulů všech jazyků.

Do 30 dnů můžete bez udání důvodu vrátit.

Logo
Knihy podle jazyka

Můžete nám věřit. Jsme ověřený obchod.

4677×

Vyzvednout můžete osobně po celé ČR.

Zákaznická podpora

V případě dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat.

Jsme tu pro vás zítra od 8h.

571 995 403

info@librum.cz
Způsoby doručení
69 Kč
Zásilkovna

Široká síť odběrních míst. Vyzvedněte si, jak se vám to hodí.

79 Kč
Kurýr PPL

Zásilka je doručena následující pracovní den. Tři pokusy o doručení na adresu.

Jsme ověřený obchod

Můžete nám věřit. Jsme držiteli prestižního certifikátů zákaznické spokojenosti portálu Heureka.cz - Ověřeno zákazníky.

Začněte s proč

Simon Sinek

Jazyk: Čeština

Vazba: Brožovaná

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. - Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. - Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. - Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je

Skladem u dodavatele

Odesíláme do 4 dnů
210

Časopisy jako dárek ke každé objednávceRychlé doručení jen 69 Kč!
  • Celý název: Začněte s proč
  • Podnázev: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
  • Autor: Simon Sinek
  • ISBN: 978-80-87270-55-4
  • EAN: 9788087270554
  • Vazba: Brožovaná
  • Jazyk: Čeština
  • Nakladatel: Jan Melvil Publishing
  • Počet stran: 256
  • Vydáno: červen 2013
  • Hmotnost: 374 g
  • Rozměry (Š×V×T): 145 × 217 × 18 mm
Mohlo by se Vám také libit