Doručení: Česká republikaChci doručit na Slovensko Jsme tu pro vás zítra od 8h 571 995 403

Vždy ty nejnižší ceny na kompletní sortiment.

Nabídku 130 000 titulu jinde težko nenajdete.

Do 30 dnů můžete bez udání duvodů vrátit.

Logo
Knihy podle kategorie

Můžete nám věřit. Jsme ověřený obchod.

1740×

Vyzvednout můžete osobně po celé ČR.

Zákaznická podpora

V případě dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat.

Jsme tu pro vás zítra od 8h.

571 995 403

info@librum.cz
Způsoby doručení
55 Kč
Zásilkovna

Široká síť odběrních míst. Vyzvedněte si, jak se vám to hodí.

69 Kč
Kurýr PPL

Zásilka je doručena následující pracovní den. Tři pokusy o doručení na adresu.

Jsme ověřený obchod

Můžete nám věřit. Jsme držiteli prestižního certifikátů zákaznické spokojenosti portálu Heureka.cz - Ověřeno zákazníky.

Začněte s proč

Simon Sinek

Jazyk: Čeština

Vazba: Brožovaná

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. - Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. - Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. - Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je

Skladem u dodavatele

Odesíláme do 4 dnů
209

Časopisy jako dárek ke každé objednávceRychlé doručení jen 59 Kč!
  • Celý název: Začněte s proč
  • Podnázev: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
  • Autor: Simon Sinek
  • ISBN: 978-80-87270-55-4
  • EAN: 9788087270554
  • Vazba: Brožovaná
  • Jazyk: Čeština
  • Nakladatel: Jan Melvil Publishing
  • Počet stran: 256
  • Vydáno: červen 2013
  • Hmotnost: 374 g
  • Rozměry (Š×V×T): 145 × 217 × 18 mm
Mohlo by se Vám také libit